NYÍLT LEVÉL VUKICS FERENCNEK!


NYÍLT LEVÉL VUKICS FERENCNEK!



Ferikém!



Most hallgattam meg a "megoldásra" irányuló elõadásodat, amely nagyon lényegre törõ és nagyon hatásos. Aki még nem ismeri, katt ide:


http://www.youtube.com/user/Hiteltarsulas?blend=21&ob=5#p/u/3/dDzexBCOnNU



Ám többek között azt is állítod, hogy:"nem kértük" a nemzeti közpénzrendszer visszaállítását a közhatalmat bitorló, tehát érdekeinket már nem képviselõ kormányoktól!


Milyen kár, hogy csak a Sanyi által cenzúrázott, sõt - ránk erõszakolt - alkotmány tervezetet olvastad, s az Én Nemzetvédõ Államtörvény tervezetemre pedig nem szántál idõt!


(pedig az MSZ alaptörvény tervezetének még a címe is csak azért lett alaptörvény, mert hónapokig vitáztam a tagozat önjelölt "vezetõjével" !)


Errõl Te, mit a Szövetség akkori vezetõje tudtál-e?



No de nézzük, mi cáfolja a „nem kértük” szókapcsolatot, mi szerepel a tervezetemben?



XI. FEJEZET
A MAGYAR NEMZETI BANK


113. §


(1) A Magyar Nemzeti Bank Magyarország központi jegybankja, amely külön törvényben meghatározott módon felelõs a monetáris politikáért. Tevékenységét csak a nemzet, az állampolgárok és a közösségek vagyonának megóvása érdekében folytatja. Meg kell teremtenie a közpénzügyek megfelelõ alkotmányos alapját az adósságcsapdával szemben.


(2) A Magyar Nemzeti Bank elnöke olyan személy lehet, aki megfelel a 31.§ bekezdéseiben foglaltaknak és a pénzügyi programját az Országgyûlés mindkét háza elõtt ismerteti.
(3) A Magyar Nemzeti Bank elnökét az Államfõ által jelöltek közül az Országgyûlés választja 10 évre. Hivatalát csak törvényes eljárás következtében vesztheti el.
(4) A Nemzeti Bank elnöke személyében felelõs - minden mulasztásért vagy törvényellenes eljárásért, a melyet vagy maga követ el, vagy amelyet, tudomása lévén róla, jelentésében az Országgyûlés elé terjeszteni elmulasztott.
A bank tevékenységét külföldi személyek nem ellenõrizhetik, azonban az ÁSZ félévente átvizsgálja a bank minden tevékenységét, valamint a bank vezetésének vagyongyarapodását, s errõl jelentést készít.
(5) A Magyar Nemzeti Bank elnökének vád alá helyezését kezdeményezheti az ÁSZ elnöke és az Államfõ, azonban azt csak az Országgyûlés két házának egyszerû szavazattöbbséggel rendelheti el.
(6) A Magyar Nemzeti Bank elnöke és helyettesei az Országgyûlés egyik házának sem lehetnek tagjai, tisztségük összeegyeztethetetlen minden más állami, társadalmi és politikai tisztséggel vagy megbízatással, más keresõ foglalkozást nem folytathatnak, és egyéb tevékenységükért díjazást nem fogadhatnak el.
(7) A Magyar Nemzeti Bank elnöke a bank tevékenységérõl – monetáris tevékenységérõl, gazdálkodásának eredményeirõl – évente beszámol az Országgyûlésnek. Amennyiben a bank veszteséget produkál vagy jelentõs az infláció, az elnöknek azonnal le kell mondania.
(8) A Magyar Nemzeti Bank elnöke külön törvényben meghatározott feladatkörében rendeletet bocsát ki, amely törvénnyel nem lehet ellentétes. A rendeletet a hivatalos lapban ki kell hirdetni.



Ezek után nézzük a 31 §. személyi feltételeinek elõírásait:



31.§



(1) Magyarországon választójoggal rendelkezik, minden 21 évesnél idõsebb, legalább általános iskolai végzettséggel rendelkezõ magyar állampolgár, akinek állandó lakcíme van Magyarországon, s jövedelmével, illetve vagyonával arányosan járul hozzá a közterhekhez.



(2) Magyarországon képviselõnek vagy köztisztviselõnek - pl. nemzeti bank elnöknek - választható minden nagykorú, választójoggal rendelkezõ, büntetlen elõéletû magyar állampolgár, aki semmilyen diktatórikus pártnak, vagy azok utódpártjainak nem volt tagja, valamint soha, semmilyen titkosszolgálatban vagy szervezetben nem volt beszervezett, semmilyen zsarolásra alkalmas cselekményt nem követett el soha. Továbbá mentes mindenféle szexuális, vagy családtörténeti problémáktól – apa-fiú, anya-lány, apa-anya kapcsolati zavaroktól, nincs függõségben semmiféle szertõl, s a orvosilag és szakmailag is alkalmas a feladat ellátására, s mindezekrõl eskü erejû nyilatkozatot is tesz.


Utolsó feltétel pedig az, hogy egyrészt letette az elõírt vizsgát a magyar történelembõl és alkotmányosságból, valamint igazoltan letöltötte a két éves, honvédelmi szolgálatot, akár fegyveres, akár polgári önkéntesként. Honvédelmi szolgálatnak minõsül a nõknél, a kettõnél több gyermek szülése és azok rendezett családi nevelése és iskoláztatása is.



(3) Nem lehet képviselõjelölt - de közszolga sem - az sem, aki kormányzati, vagy pártbizalmi pozíciót töltött be 1990 elõtt, illetve részt vett a közvagyon magánosításában. De feltétel az is, hogy ne legyen kettõs állampolgár – itt kivétel csak az utódállamok állampolgársága lehet –, és a Kincstárnak se tartozzon.



(4) A jelöltnek részletes programját és vagyonnyilatkozatát, választó kerületében és országosan is nyilvánosságra kell hoznia, mert hazánkban csak olyan személy irányíthat bármely szinten, - az egyes szakintézményektõl, a települési önkormányzatok, parlamenti szakbizottságok tagságán át a miniszteri, illetve államfõi szintig -, aki alkalmasságát bizonyítja és vagyoni helyzetét is teljes mértékig a választók elé tárja.



(5) A Felsõházban az elcsatolt területek arányos felsõházi képviseletét vállaló személyek lehetnek kettõsállampolgárok, a magyar mellett a lakóhelyük szerinti utódállam polgárai is.


(6) Ki van a választójog gyakorlásából zárva az, aki elmebeteg, közsegélybõl él, gondnokság, csõd vagy erkölcsrendészeti felügyelet alatt áll, akit politikai jogainak felfüggesztésére ítéltek, aki letartóztatásban van, akit vád alá helyeztek, vagy egy ideig az, akit a törvényben felsorolt bûncselekményekért vagy fegyelmileg elítéltek."


Eddig a Nemzetvédõ Államtörvény tervezetének szöveghû idézete, amelybõl kiderül, hogy Mi nagyon is kértük a közpénzrend visszaállítását!


---------------------------------------------------------------------------------------------


Kedves Feri!


Abban is elismerem az igazságodat, hogy csak olyan mozgalmat szabad építeni, ahol fegyelem van. A fegyelmet azonban, csak valóban erkölcsös emberek közössége tud tartani. Csak olyan, magyar erkölcsû emberek közössége képes erre, amely nem egyéni érdek miatt vált közösséggé, hanem belátta a kis- és nagycsalád - tehát a nemzet - szükségességét és a pártok feleslegességét!


Csakhogy ehhez még el kell telni egy kis idõnek. Ahhoz tehát, hogy ilyen közösség jöjjön létre, hogy ilyenné váljon az a magyar nép, amelynek már régen vissza kellett volna változnia nemzetté, vannak bizonyos feltételei!


A "kellett volna" ugyanis az értelmiség - tehát a Mi bûnünk! Mi nem biztosítottuk számukra azokat a szellemi eszközöket, melyek segítették volna az elrabolt erkölcs, az agyukból kilúgozott alkotmányos jogtudat, valamint a közösség szabályzó ereje biztosította magabiztosság és értékrend visszaszerzését.


Az általam kidolgozott és az Alkotmányos Jogfolytonosságot Elõkészítõ Tagozat által elfogadott törvényjavaslat ezt a célt szeretné szolgálni, ha nem tenné ezt lehetetlenné az örökösen visszatérõ emberi önzés és a bolsevik korból itt maradt "mindenhez értés" buta akaratossága.


Neked Feri óriási népszerûséged van, amellyel el lehetett volna érni például azt is, hogy a Magyarok Országos Gyûlése beteljesítse a nevéhez fûzõdõ várakozásokat. Ám szerintem azért nem vált ezen beteljesítés valósággá, mert egyes munkatársaid nem valós munkát végeztek, csak látszatokat építgettek. Mások pedig majd megszakadva, de nem azokat a feladatokat végezték , amelyhez valóban értettek, hanem próbáltak mindenben jók lenni. No de mindenhez, csak a bolsevikok értettek!


Nagyon kérlek, hogy értünk próbálj haragudni arra a csapatra, akik a Te hatásodra és szervezõkészséged által álltak össze Szövetséggé, s ne ellenünk, hanem az álságos szisztéma ellen küzdve találjunk majd ismét egymásra. Hiszen reményem szerint azonos úton haladunk, csak még nem látjuk a ködtõl a közelünkben gyalogló és a küzdelemre készülõ társainkat addig, amíg valamelyikünk nem kezdi hangos szóval hívni a másikat!



(Én már régóta ezt teszem – bár elismerem –, nem nagy eredménnyel!)



Szeged, 2011-11-25 Dr. Bene Gábor S.